zaterdag 16 juli 2011

IKEA: Edland toilettafel

Eerlijk, is het geen prachtje?! I love love love love it! Ik heb nog geen make-up tafeltje in mijn kamer. Ik doe altijd mijn make-up op mijn bureau waar mijn schoolspullen zijn, en het is altijd een rommel op mijn bureau. This beauty zou perfect in mijn kamer passen..
Lees verder voor meer info over dit schoonheid..




Ik wil deze tafeltje zo graaaag!! Het is van de IKEA, en het komt uit de 'EDLAND'-serie, I really love it. De prijs is een beetje duur voor mij: 199 euro. Maar het zou toch een perfect verjaardagscadeau zijn, niet? (Hint hint :p).
Het is 125 cm breed, 57 cm diep en 75 cm hoog. Echt ideaal..

Ik zou onder de 2 laden een 'Helmer' kastje kunnen plaatsen voor de rest van mijn make-up.

Prijs: 30 euro. Fantastisch toch?!
Breedte: 28 cm
Diepte: 43 cm
Hoogte: 69 cm


Er zijn ook andere toilettafels te vinden op de site van IKEA, zoals deze tafeltje uit de 'HEMNES'-serie:
Ik vind deze wel wat minder dan de rest. Ik vind het klein en ik heb liever een zwarte of alleszins een donkerder kleur. Bij wit zou je al de make-up vlekken zien. 
Prijs: 199 euro
                             Breedte: 100 cm, Diepte: 50 cm, Hoogte: 159 cm


Hebben jullie misschien één van deze tafels/laden?


xx

2 opmerkingen:

  1. wauw die eerste is mooi, alleen ietsjes te duur voor mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de laatste makeuptafel, is het blad beschermd met glas, dus perfect afwasbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen